[Alexander]
Kategoria: Gry planszoweWysyłka: od ręki
Tradycyjnie pojęcie "escape room" oznacza formę gry terenowej, w
której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z
niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby
zdobyć kod,...
Pełen opis produktu 'Wyścigi na torze ALEXANDER Alexander' »
Tradycyjnie pojęcie "escape room" oznacza formę gry
terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i
próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego
kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju
zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie
zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać
szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem
łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i
bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych
elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry.
Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego
potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych
czterech ścianach - wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i
zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry
rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na
podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż
zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem,
a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć
niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki
czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i
nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka
nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi.
Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale
zdobywamy mniej punktów.
Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na
prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny
Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem,
że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was,
abyście... ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości
znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe
malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie -
Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w
ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym
tajnym pomocnikiem.