[onepress]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: " No risk - no fun!
". Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży?
Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci
Grzegorza...
Pełen opis produktu '12 kroków uczciwej* sprzedaży' »
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i
prowizją dla Ciebie
Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i
umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz
dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie
Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać.
Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.
W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie
sobie odpowiedzi na pytania:
Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu
robić?
Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz
korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co
powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do
kontraktu?
Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe
relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy
handlowca?
Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w
tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na
dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!
Przeczytaj wywiad z autorem!
Uwaga:
1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz
"techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za
Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej
książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie
zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.
2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu
będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat
pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.
3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej
książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze
należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko
o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".
Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży?
Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i
Honoraty Stolarzewicz:
Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają
handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie
praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz
stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim
doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest
zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to
obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę
uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej
sprzedaży.
J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.
Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa
warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości.
Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży"
umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale
zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i
korzyść dla klienta".
Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.
Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie
tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie
z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze
zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem
prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka
pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w
ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej
strategii.
Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w
latach 2006 - 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska
sp. z o.o.
Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.
Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki
Śląskiej w Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną
wzbogacił praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych.
Odnosił liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami
amerykańskich szkoleń Integrity Selling, Franklin Covey i
Management Development Project. Ukoronowaniem jego doświadczeń w
dziedzinie sprzedaży i szkoleń była decyzja o założeniu w roku 2007
firmy szkoleniowej Agreement®, której misją jest podnoszenie
kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i
profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w
handlu dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, publikując w
magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuły na temat procesu
sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiąganiu sukcesu w
handlu.
Dr Honorata Stolarzewicz - absolwentka zarządzania na
Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w
zakresie socjologii. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie
Śląskim. Specjalizuje się w zachowaniach klientów i ich wpływie na
cały proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do
zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę i umiejętności z zakresu
pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsługi zdobywała w praktyce
w prywatnych przedsiębiorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem
Pollakiem założyła firmę Agreement® oferującą unikalny program
budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry
menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach
biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy",
"Personel i Zarządzanie". Jej artykuły obejmują zagadnienia
stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w
warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.