[Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz]
Kategoria: Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomiaWysyłka: do 7 dni
naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu
handlowców: " No risk - no fun! ". Chcesz dowodów na skuteczność
tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12
krokach...
Pełen opis produktu '12 kroków uczciwej* sprzedaży' »
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i
prowizją dla CiebieDzięki zdobytym podczas lektury tej książki
wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i
przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której
realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę
wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego
wyboru. W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci
udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:Czy czujesz, że handel jest
tym, co chciałbyś w życiu robić?Czy zastanawiasz się, jak przekonać
klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez
kuszenia go niską ceną?Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie
sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył
Cię do kontraktu?Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz
wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?Czy
potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?Twoje
odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej
książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na
dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!
Przeczytaj wywiad z autorem!
Uwaga:1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży"
rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one
wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie
kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca,
ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych
decyzji.2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu
będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat
pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.3. Każda
decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki
pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do
klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym
powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".Chcesz dowodów
na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12
krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty
Stolarzewicz:Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te,
które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i
umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i
Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą
na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich,
której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta
książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować
sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej
sprzedaży.
J. Christman Kennedy,
Prezes Resource Management International, Inc.
Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa
warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości.
Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży"
umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale
zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i
korzyść dla klienta".
Sławomir Szulżyk,
dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.
Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie
tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie
z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze
zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
Waldemar Lewandowski,
dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem
prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka
pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w
ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej
strategii.
Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson
& Johnson w latach 2006 - 2010, obecnie dyrektor generalna
SORIN GROUP Polska sp. z o.o.
Kolejnych dowodów dostarczysz sobie
sam.
Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki Śląskiej w
Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną wzbogacił
praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych. Odnosił liczne
sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykańskich szkoleń
Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project.
Ukoronowaniem jego doświadczeń w dziedzinie sprzedaży i szkoleń
była decyzja o założeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®,
której misją jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów
sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb
klientów. Po latach pracy w handlu dzieli się swoją wiedzą i
doświadczeniami, publikując w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief"
artykuły na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli
motywacji w osiąganiu sukcesu w handlu.Dr Honorata
Stolarzewicz - absolwentka zarządzania na Akademii Ekonomicznej
w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii.
Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuje się
w zachowaniach klientów i ich wpływie na cały proces sprzedaży, od
momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę
i umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej
obsługi zdobywała w praktyce w prywatnych przedsiębiorstwach. W
2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem założyła firmę Agreement®
oferującą unikalny program budowania relacji handlowych oraz
rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych
publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak
"Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i Zarządzanie". Jej
artykuły obejmują zagadnienia stosunków interpersonalnych,
motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na
współczesnych rynkach.