Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Helion]

    Kategoria: Funkcjonalność stronWysyłka: od ręki

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent... Pełen opis produktu '100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach' »

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów! Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów. Jak przykuwać uwagę na stronie WWW? Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć? Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok? Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje? Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia? Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami? Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień? Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta? Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów! Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Informatyka, internetWysyłka: do 7 dni

    100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ  Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego... Pełen opis produktu '100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ' »

    100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ  Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje. Z książki dowiesz się: w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy jak kształtować przyzwyczajenia człowieka jak przebiega proces podejmowania decyzji kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje jakie czynniki budzą zaufanie Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz! Data premiery: 2021-04-27
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ

  • [helion]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>GospodarkaWysyłka: do 3 dni

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent... Pełen opis produktu '100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach' »

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    36,15 zł
    38,93 zł

    [helion]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent... Pełen opis produktu '100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach' »

    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: