Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,97 zł
    38,85 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej' »

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej' »

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszaw]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • [Wydawnictwo KUL]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu oraz... Pełen opis produktu 'Formy świadomości społecznej' »

    Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu oraz w prowadzonych przez gremia uczonych dyskusjach, to dotychczas nie doczekała się systematycznego i wieloaspektowego omówienia. Prezentowana publikacja jest próbą wyjścia naprzeciw tym zaniedbaniom. Dzielą się w niej swoją wiedzą z czytelnikiem znawcy problematyki z ośrodków akademickich z całego kraju: Katowic, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy, Wrocławia. Opracowanie będzie przydatną lekturą nie tylko dla osób zajmujących się zawodowo poruszanymi w nim zagadnieniami, ale i dla każdego zainteresowanego kondycją współczesnego człowieka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Formy świadomości społecznej

  • [Norbertinum]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Praca Tadeusza Zycha podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czym był Wrzesień 1939 roku dla społeczeństwa polskiego w czasie okupacji oraz jaki wpływ pozostawił w ich świadomości. Spojrzenie na... Pełen opis produktu 'Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji' »

    Praca Tadeusza Zycha podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czym był Wrzesień 1939 roku dla społeczeństwa polskiego w czasie okupacji oraz jaki wpływ pozostawił w ich świadomości. Spojrzenie na klęskę kampanii wrześniowej od strony jej skutków psychologicznych i społecznych oparte jest na analizie prasy konspiracyjnej lat 1939-1945 oraz podziemnych broszur. Celem pracy jest ukazanie obrazu walk jesiennych 1939 roku, jaki rodził się w czasie ich trwania i pierwszych miesiącach powrześniowych. Postawy, stereotypy i odbiór klęski, które wówczas się wytworzyły, funkcjonują do dzisiaj.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki o psychologii, socjologiiWysyłka: do 7 dni

    NIEŚWIADOMOŚĆ W ŻYCIU SPOŁECZNYM  MORGANA Ta doskonała książka to lektura obowiązkowa dla analityków oraz czytelników pragnących zrozumieć nasz niespokojny świat współczesny. Jej redaktor,... Pełen opis produktu 'NIEŚWIADOMOŚĆ W ŻYCIU SPOŁECZNYM MORGANA' »

    NIEŚWIADOMOŚĆ W ŻYCIU SPOŁECZNYM  MORGANA Ta doskonała książka to lektura obowiązkowa dla analityków oraz czytelników pragnących zrozumieć nasz niespokojny świat współczesny. Jej redaktor, David Morgan, pisze, że powstała ona na podstawie cyklu seminariów zatytułowanych „Umysł polityczny”, prowadzonych w Brytyjskim Towarzystwie Psychoanalitycznym od roku 2015. Sukces tego przedsięwzięcia napawa nadzieją. Autorzy kolejnych rozdziałów analizują między innymi takie tematy jak demokratyczny stan umysłu, fanatyzm, prawicowy populizm, neoliberalizm czy terroryzm. Znajdziemy w tym tomie także teksty poświęcone perspektywie feministycznej oraz moralnym wymiarom zmian klimatycznych. Jak dowodzi tytuł, głównym zadaniem przyświecającym autorom niniejszego tomu była próba szukania nieświadomych wymiarów wspomnianych zjawisk. Udało się zrealizować ten cel, a tym samym podważyć przekonanie dominujące nie tylko w psychoanalizie, ale także w całym społeczeństwie – że osoby zainteresowane polityką zasługują, w najlepszym przypadku, na nieufność. Dr Virginia Ungar Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Psychoanalitycznego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NIEŚWIADOMOŚĆ W ŻYCIU SPOŁECZNYM MORGANA

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Książki > Prawo i administracja > Administracja. Samorząd terytorialny

    "Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej' »

    "Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • [Pozostałe]

    Kategoria: Książki/Psychologia i socjologia

    SPIS TREŚCI: Salomea Kowalewska: Wprowadzenie. Salomea Kowalewska: Społeczna ocena nauki. Elżbieta Piotrowska: Ocena roli nauki w świadomości społecznej. Georgette Adamska:... Pełen opis produktu 'WARTOŚĆ NAUKI W SPOŁECZNEJ ŚWIADOMOŚCI [antykwariat]' »

    SPIS TREŚCI: Salomea Kowalewska: Wprowadzenie. Salomea Kowalewska: Społeczna ocena nauki. Elżbieta Piotrowska: Ocena roli nauki w świadomości społecznej. Georgette Adamska: Zmiany w życiu człowieka związane z nauką. Zofia Tatarkiewicz: Społeczne oceny ludzi nauki. Alina Kośmider: Wyobrażenia dotyczące pracy naukowej - jej trudności i prestiżu. Salomea Kowalewska: Wartość nauki. Elżbieta Pełka-Pelińska: Poglądy wartościujące naukę w "Życiu Warszawy". Salomea Kowalewska: Zakończenie. Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o WARTOŚĆ NAUKI W SPOŁECZNEJ ŚWIADOMOŚCI [antykwariat]

  • [WYDAWNICTWO KUL]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. SpołeczeństwoWysyłka: do 3 dni

    0x0066249c00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Formy Świadomości Społecznej

  • [wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej' »

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    -gospodarczymi. Nazwa - Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej Autor - Sylwia Dudek-Mańkowska Oprawa - Miękka ... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej - Sylwia Dudek-Mańkowska' »

    Opis - Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi. Nazwa - Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej Autor - Sylwia Dudek-Mańkowska Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Kod ISBN - 9788323507963 Kod EAN - 9788323507963 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 254 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-04-11
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej - Sylwia Dudek-Mańkowska

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Bezpieczeństwo antyterrorystyczne. Świadomość społeczna i edukacyjna

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu... Pełen opis produktu 'Formy świadomości społecznej' »

    Opis - Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu oraz w prowadzonych przez gremia uczonych dyskusjach, to dotychczas nie doczekała się systematycznego i wieloaspektowego omówienia. Prezentowana publikacja jest próbą wyjścia naprzeciw tym zaniedbaniom. Dzielą się w niej swoją wiedzą z czytelnikiem znawcy problematyki z ośrodków akademickich z całego kraju: Katowic, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy, Wrocławia. Opracowanie będzie przydatną lekturą nie tylko dla osób zajmujących się zawodowo poruszanymi w nim zagadnieniami, ale i dla każdego zainteresowanego kondycją współczesnego człowieka. Nazwa - Formy świadomości społecznej Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo KUL Kod ISBN - 9788373066311 Kod EAN - 9788373066311 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 492 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Formy świadomości społecznej

  • Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    30,71 zł
    33,07 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego]

    Kategoria: Książki naukowe>SocjologiaWysyłka: od ręki

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim... Pełen opis produktu 'Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej' »

    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, kaw-krajowa agencja wydawnicza, iskry
Produkty w ofercie: 5972
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0