[ebookpoint]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans
na sukces! Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje,
i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić
swoje...
Pełen opis produktu 'Dobre relacje klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi' »
Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!Sztuka
utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest
absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie.
Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły,
przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz
prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z
pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze
łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi.
Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza
się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś
głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić
Cię szans na sukces!
Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie
ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z
innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne
wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z
innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak
interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać
swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać
więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się
konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich
pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności
interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze
skutecznych.
Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym
ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach,
tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych
relacji z innymi!
„Nie można osiągnąć szczęścia ani sukcesu, żyjąc w próżni”.
Dave Kerpen
Dave Kerpen — jest przedsiębiorcą, mówcą oraz
autorem bestsellerów. Jest także twórcą i CEO firmy Likeable Local,
tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych, prezesem i
współtwórcą Likeable Media, firmy wyróżnianej licznymi nagrodami,
promującej marki w sieci. Wielokrotnie brał udział w programach
CNBC, BBC, „ABC World News Tonight”, „The Early Show” w CBS.
Udzielał się również na łamach „New York Timesa”. Występuje jako
prelegent na konferencjach organizowanych na całym świecie. Zajrzyj
na stronę autora: www.ArtofPeopleBook.com.
„Inteligentna, zabawna i do bólu praktyczna. W świecie, w którym
żyjemy w ciągłym biegu, zdobywamy wiedzę techniczną, ale zapominamy
o najważniejszym elemencie decydującym o sukcesie: naszej
umiejętności kształtowania relacji międzyludzkich i wpływania na
innych ludzi. To jest jedna z niewielu książek, która naprawdę
zapewnia awans — albo gwarantuje sukces Twojej własnej firmy”.
SHAWN ACHOR,
poszukiwacz szczęścia i autor bestsellera „New York Timesa” The
Happiness Advantage
„W tej książce znajdziesz świetne podpowiedzi, dzięki którym
staniesz się lepszym słuchaczem, twórcą lepszych sieci zawodowych i
będziesz lepiej komunikował się z innymi ludźmi — wszystko to
potrzebne jest do rozwoju i osiągnięcia sukcesu, o którym
marzysz”.
KATE WHITE, była
redaktor naczelna „Cosmopolitan” i autorka I Shouldn’t Be Telling
You This